2016年7月30日 星期六

九州之旅 2016 - Day3 (晴)

早餐都係喺酒店到食,食完再同信信玩一次水就要走啦!游水真係放電的最佳方法,信信只係玩咗半個鐘已經累到係咁瞓!平時係屋企都無咁好瞓!
先回去佐賀市的季樂食午飯!去到已經要等位啦,但就唔算多人!坐下後,有個講國語的人就埋來問我地邊到來,我話香港,佢話香港來咁簡呢2個餐啦!我地心諗,點解香港來一定要簡呢二個餐,仲係咁叫我地落單,我地話等陣先要諗諗!最後叫咗個佐賀牛同國產牛!到埋單時,無啦啦對份問卷叫我地做,叫我係呢到寫香港!我問佢咩來,佢示意我係呢到寫香港啦,我最後走咗無幫佢做!唔該都無聲,係咁叫你寫,當人傻咩?啲人話呢間燒肉出名,佐賀牛(淺色)真係好味過國產牛(深色)!不過我覺得唔係一定要係呢間食,反正啲服務真的唔太好!
季楽 本店
佐賀市大財3丁目9-16
Tel: 81 952-28-4132
Website:
http://kira.saga-ja.jp
離開季樂後去birthday買嘢,birthday啲衫真係比西松屋靚!之後再去酒店附近的㕋松屋行!買咗一個car seat,¥15,000連埋運費都係千多蚊,好平!酒店附近有個夜市,封咗路,明明3分鐘路程,塞咗成半個鐘先返到!
呢間酒店勝在近我地明天想去的outlet,乾淨整齊,廁所都好大,但係張床真係好細,三個人一齊瞓,郁都郁唔到,轉個身都難!老公仲要搵個car seat箱頂住床邊,怕比我同豆豆申落地!
晚餐係附近商場是但食少少就算!載專登買咗啲instant baby food比信信試,不過佢唔序鐘意食!就咁烏冬就食,加呢個做個汁又唔hau,係無咩味但都唔係咁難食啫
Green Rich Hotel
佐賀縣, 鳥棲市, Kyomachi 726 , 日本, Tosu
Tel: 0942-87-1010
Website:
http://www.gr-tosu.com/room/
HK$1,275/ 2nights

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...