2013年7月11日 星期四

福崗之旅2013 - Day1 (福崗-湯布院)

今次坐港龍由香港飛往福崗。可能為唔係咁多人去,架飛機超級細。係3x3...得8個商務客位。無獨立電視。去咁多次日本 都係第一次無得upgrade !!(>_<) 個飛機餐十分之不吸引(╯_╰)
飛機餐

過了海關後,我地就搭k13免費穿梭巴士到國內線。基本上一出門口就會見到,不難找的。車程大約15分鐘到啦!所有租車公司全部都係國內線哪面,如Toyota, Orix, Nippon, Budget, Timeacar 等。下車後過對面馬路就可以找到了。十分容易!上次去北海道時,我地直接係Toyota 到book車。今次發現係日本樂天網book比較便。特別係有時佢會推出一啲特價。今次我地就book了架萬事得,5日都只係/27,200,都只係港幣2,176,平均一日都唔洗500。不過呢架車只係得600cc,上斜就唔係幾夠力,加上車入面都比較簡單,好似玩具車咁。但得兩個人,600cc都ok!咁既價錢算唔錯了! 係樂天BOOK車: http://travel.rakuten.co.jp/cars/

第一站:福崗-湯布院
   
由福崗去湯布院大概要1:45分鐘,我地行高速,有以下收費:
- 福崗高速公路:/600
- 湯布院高速公路:/2,300

我地係湯布院住係一間叫山莊四季奄的酒店。呢間酒店真係超抵。一泊兩食都係/23,100兩個人,仲要有個私人風呂。真係非常超值。

晚餐仲要非常豐富,有七碟頭盤,陶燒豐後牛和地雞,燒香魚,炸雞,蒸蛋,飯,橋麥麵,飲品一杯,梅酒,甜品。人地話地係好好味的,可惜我們唔識欣賞。。。順帶一題,香魚係有季節限定的,到七月尾就無啦!
酒店晚餐

吃飽飯就當然要去浸溫泉啦。露天風呂是共用的,男女分開浸。我地去浸時一個人都無 好似私人風呂咁,環境不錯。可惜係,因為係室外,好多蟲蟲死咗係個風呂入面( ̄∇ ̄)。所以最後都係會私家風呂浸了。
私家風呂

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...