2017年1月1日 星期日

名古屋之旅2016 - Day9-10

名古屋市內遊

正常我地唔會係日本過新年,因為新年通常只放一天,我地多數1231日就會回家!不過今年多一日假,所以1日都可以留係日本,不過名古屋的新年真係好靜,靜到有個位我地係到諗,人到底去晒邊呢?我地由酒店行去大須,全程靜悄悄的,成條街好似得我地三個咁!一路行到接近大須,先開始有人氣!正諗緊午餐食咩時,好似無餐廳有開咁,最後GASUDO到食,好似香港既SAIZERIYA.


ガスト(Breakfast)
愛知県名古屋市中区栄3丁目79新鏡栄ビルB1

無諗過新年所有都唔開,福袋唔係1日開始有得買咩?點解所有大百貨公司-近鐵,Takashimaya,AEON全部都無開!最後返去酒店個loungehigh tea,真係好好彩,無自我down grade唔係去邊打發時間好!雖然酒店晚上都有cocktail.cocktail都飽,但係呀仔都要食架,於是我地又行去名古屋方向看下有咩,最後發現車站餐廳有開,是但簡一間有白飯的餐廳是但食咗啲就走啦!估唔到原來日本的新年原來係咁樣過!

名古屋的福袋係12日先開始發售架!一大清早兩個主要大百貨公司已經有經多人係到排隊入場,我地是但搵條隊來排排排下發現我地要行後門,心諗唔係真係咁多人呀!一直由地下行到上10,沿路行下又停下,最後發現原來呢條隊係排抽奘囉!最後我地係後門入返商場,福袋已經賣晒啦!福袋的精髓在於你可能會以一個好平的價錢買一堆唔知自己會唔會鐘意既衫!未到比完錢返酒店之前你都唔知自己買咗啲!基本上所有牌子都有福袋,穩陣起見都係買自己識的牌子好,最後買As known as de base (¥10,000), Triumph (¥5,000) , Levi(¥10,000)!最驚喜係Triumph14係入面,bra!雖然唔係件件,但係加埋應該唔止¥5,000. 

As kown As 呢就真係大件,有一件長身褸,兩件冷衫,一條長褲,一件外套,兩條長裙,仲大一件T-shirt!只係件大外褸已經要¥24,000,如果你件褸著咁未抵晒囉!至於LEVI呢係買比我老豆既,有一件厚褸,2T-shirt!

總括買福袋的經驗係outlet買好,無咁迫!買一件¥5,000但係排隊比錢可能要等30分鐘!outlet買一來無咁多人,二來可以簡一自己真係鐘意既!又有得試上身!或者你同幾個朋友仔一齊來買,然後交換都得!感覺買福袋好似幫清貨咁,但係間唔中都有驚喜既!

另外,好多人都話日本的激安之殿堂好平,事實係一都唔平囉!我地格過好多,都發現其實係藥房買仲抵,加上做得好雜,好似咩都有得賣咁,所以又迫又多人,啲嘢又亂!所以唔洗特別去買😅

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...