2016年12月31日 星期六

名古屋之旅2016 - Day8

Hilton Nagoya -大須商店街> 大勝軒拉面> コメダ珈琲

來到2016年最後一日,我地去大須商店街行下,其實由伏見站行過去都唔係好遠!去程我地係坐TRAIN,TRAIN10分鐘先到呀!所以回程時,我地決定行返來!大須站有個觀音寺,今日晚上應該會好熱鬧,不過帶住呀仔,我地晚上都無再出去啦!來到大須,又點可以唔行下個二手店商場,不過其實裡面新舊都有得買,要看清楚呀!地下層係賣相機,鏡頭,再上有手錶,手袋,男女裝等!林林總總,咩都有!passport仲有得退!老公最後買一隻二手的ball watch x BMW!比起出面平一半到啦,但係講緊係萬幾蚊雖然係二手,但係無花無爛,話買錶咁耐,終於買到心頭好啦!

大須商店街
〒名古屋市中区大須
(名古屋市地下鉄の大須観音駅-鶴舞線)

Komehyo (日本最大二手百貨)
〒名古屋市中區大須3-25-31

Lunch正諗緊食咩,突然見到有一間唔起眼的店-大勝軒!咁似係香港嗰間既!香港嗰間我成日食,但老公就未試過,於是就試下呢間!全店主要個menu就係沾面,分別只係多豬肉定少豬肉!味道好濃,但唔覺得好咸!個湯底都比香港的較傑身!面好彈牙,本來諗住比呀仔食啲,但太彈,怕佢咬唔到,所以最後都係叫咗個白飯比佢!因為只係經過,所以無地址!好味!

跟住我地去食下午茶,呢間café shop係名古屋好似好出名咁,行到邊都見到!好似總有一間係左近咁!見人地個BLOG話呢個甜品好出名,所以就去試下,味道都唔錯呀!我地仲叫杯紅豆咖啡同普通咖啡!紅豆咖啡太甜,不過2杯加埋除二就剛剛好啦!

コメダ珈琲
愛知県名古屋市中区大須3-31-42 
Website: www.komeda.co.jp 


仲記得上一年過新年,我地企係呀仔床邊,祝願快高長大,一覺到大天光!估唔到咁快就一年!今日新年前夕,我地三人係日本渡過,不過10點幾左右就已經全部晒覺啦!老公仲要有唔舒服!行程太趕,係咁

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...