2016年12月27日 星期二

名古屋之旅2016 - Day4

鍋田川-伊勢NICOPA-黑潮燒蠔-蝴蝶蘭

食過早餐,就先去伊勢AEON店搵個playroom同呀仔放電先!NICOPAAEON店入面,係要收費的兒童樂園,可惜並唔大,一眼看晒!入場費¥600包一大一細,加多個大人比¥100!呀仔一見到個波波池就已經自己沖入去玩,最鐘意係掟晒波出來,我地汁!另外一面有個吹氣滑梯,不過信信唔識玩,抱咗佢入去向後行返出來😂仲有一個迷你保齡球,信信已經識得自己拿個波出來人,然後掟出去!大約玩一個鐘到就走啦卜,要食lunch再趕去下一站!lunch就係AEON入面食埋,求其間一間食天井!走時見到出面有我最鐘意的creep!仲有一款係得朱古力醬¥200抵呀!不過我加個雪糕,好好味呀!點解人地嗰啲可以做到咁脆身,香港AEON都有一間食creep但好難食囉!仲要個creep一定會次住張紙,又唔脆!

NICOPA (伊勢店)
〒三重県伊勢市楠部町乙160 イオン伊勢店

之後就要出發去鳥羽啦!由伊勢落去差不多兩個鐘,為唔想呀仔摟計同埋可以係中途,我會先抱住佢瞓咗再放入car seat. 因為自己係car seat 對無可能到架

冬天係蠔盛的季節,特別係鳥羽,因為沿海,有好多店家都會賣燒海鮮!黑潮燒蠔係其中一間出名的店鋪,光係鳥羽就已經有2間!menu全部都係日文,本來想叫伊勢龍蝦,但價錢以重量計算,一隻都唔平,所以最後叫一隻超特大車海老(燒大蝦)¥980!生蠔5¥600,圍起上來都係HK$6-7隻,一口氣食20😍😍仲有海水味,超好味呀!所有海鮮即叫即燒,全部熱騰騰的,超正又抵!

鳥羽海鮮市場 海の駅 黒潮
〒三重県鳥羽市浦村町7-1


去酒店check in!咁多間日式酒店,呢間係唯一一間有人會全程用英文好努力咁介紹!呢間酒店係out of 我地既expectation. 首先upgrade我地去間大的房!雖然係可吸煙房,好彩無煙味!另外酒店lounge有免費雪糕送,晚餐後係大堂又有糖水派,主要係個晚餐,好好味!價錢同對上一間差唔多,真係每日都有驚喜呀!今次晚餐都有鮑魚食,今次呢隻比昨天的更大更新鮮仲有伊勢龍蝦兩味,,兩樣都好味!

呀仔每次去到呢日式酒店都好忙,周圍行周圍搞,成間房入面所有都有既指模,衣櫃要開,又要拿住個保險箱的鎖匙係到開,我地把所有危險的,重的,會打爛的都放高,然後就由自己係到玩!就係咁,可以行足一晚唔停!所以帶住呀仔,我都係比較鐘意呢種日式酒店!相對地方大同比較安全!

呢間酒店的早餐係咁多間日式酒店中,最吸引的一間!雖然只係一人一個盒同一張紙,打開個盒,12,張紙就係話你知你緊咩!另外仲有個紙火,可以係出面拿隻生雞蛋,放埋入去做滑蛋!雖然唔係每一格都,但咁多間來講,算係最吸引啦!

鳥羽 胡蝶蘭
517-0015三重県鳥羽市小浜町237-1
二泊一宿: ¥30,500

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...