2016年12月24日 星期六

名古屋之旅2016 - Day1

香港-名古屋-Hilton Nagoya

今次係豆豆第三次坐飛機啦,1多人仔就己經坐三次飛機😂讀萬卷書不如行萬里路ma😅 越大個仔帶的就越多,而家除奶仲要食固體,又唔可以食太甜太咸,所以又另外帶食物比!一早起身就預備午餐放入保暖帶上飛機!因為冬天,衫又多,最後拿二個大luggage!只係褸,呀仔都有三件啦!

出發前豆豆己經有小小鼻水,希望中途唔好病啦!上次去日本時,買個小背囊比豆豆,今次可以比用啦!剛剛開始識行,唔鐘意人地拖住,要自己周圍行,個背囊後面有條繩,唔伯😂一放落地就好似甩繩馬騮咁四圍走,跟住仲累呀!

本來諗住坐機場巴士去酒店,但巴士一個鐘頭先得一班,實在好難夾到時間,我地拿完行季,得返5分鐘到,一定趕唔切,所大以最後去train. 普通train ¥860但停的站比較多,如果想特快就要去櫃臺加¥360轉指定席的特快車,加埋¥1260,貴過坐巴士!



機場巴士
車資:$1,200 
班次:一小時一班
行程:大約1小時15分鐘

今次適逢Hilton6折優惠,係名古屋市,我地都係住Hilton Nagoya!一共住6晚,扣晒所有優惠後,平均一晚HK$1,303.- 由於6晚但要分三次book,所以我地今次已經試過晒地既standard, deluxe and executive room. 本來諗住廢事轉房,叫downgrade我地,好在我地最後都係決定轉房,因為行程最後二晚係1231日同11日,好多大型商場如Takashimaya, 名鐵百貨,AEON等都關門,因為最後兩晚住Executive Floor,我地可以用地個lounge,下午茶(3-4:30pm)cocktail (6-9:30pm)可以係loungehea下!

我地第一晚約我舊老闆食飯,食完返到酒店都已經9:20分!見lounge仲有2個字先關門未去個lounge到坐下,但去到好多食已經收晒,有個staff好主動咁問我地想飲咩,仲拿埋比我地!覺得地既服務好好!最重要係,4日後我地再返來呢間酒店,呢個staff仲記得我姓咩!洗唔洗咁好記性呀!


講返今次呢個優惠- Hilton有時會搞6折定房,只要係HHONOUR的會員就得,再加上咁AE咭做promotion,只要簽脹HK$2,000即減HK$500,以回贈的方式放返入信用卡入面,不過你就要有幾張AE咭先得啦!所以扣晒所有後,好抵住!

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...