2015年2月17日 星期二

塔斯曼尼亞-墨爾本之旅2015 - Day3 - 遊走遙籃山

February 16, 2015 (cloudy)
Cradle Mountain (Ronny Creek/ Dove Lake Circuit) - King Billy Walk

今日一早自製早餐,把昨晚食剩的都燒埋,做我地既早、午餐!估唔到用佢個BBQ板,無油都煎到雞蛋!哈哈

食完早餐我地就去Cradle Mountain Information Center 買咗個holiday vehicle pass 準備上山。單次入場要AUD16.5,如果買個vehicle pass就AUD60,包一架車最多8個人上山,為期2個月!如果真係有8個人一齊上山就抵到爆炸啦!但如果少人的話未去多幾個national park囉!個pass 適用塔斯曼尼亞所有national park.

Cradle Mountain


係Cradle Mountain最主要的活動就係行山!至於路程有長有短,有難有易,任君選擇!最出名嗰條就叫Dove Lake Circuit,主要就係圍住個鴿子湖轉一個圈!全程需時2-3個鐘!我地去嗰朝早天氣唔好,成朝都雨粉粉。上山有2個方法,一係坐佢地既shuttle bus,一係渣車上山!個staff建議我地坐shuttle bus,因為上面的車位唔多!由於天氣唔好,所以我地係Ronny Creek下車,行過去Dove Lake,大約要1個鐘!呢條route基本全程係平路,左右2面都係Wombats食嗰啲草!一路行、一路落雨,感覺都幾凍!一經過Lake Lila就差唔多到啦!去到Dove Lake開始見到左半的Cradle Mountain至於右面仲係比啲霧遮住咗!我地先坐下食個火腿牛肉雞蛋漢堡飽(昨晚的剩餘物資)吃飽就開始行dove lake circuit啦!其實向咗行或右行都可以兜一個圈!入口處就有一個影相位!我覺得最靚的影相位就係入口的右面,行大約10-15分鐘,有屋有河流有石仔,遠望就可以見到個cradle mountain! 至於左面要行20-30分鐘到先有個影相位,但係相對右面就少咗間屋仔!之前睇人地啲blog話成條路最風光明媚就係開頭半個鐘!的確只有開頭半個鐘最多嘢看,之後有好多都係山森路,大樹基本遮住晒側面啲境,咩都無得睇,不過空氣好清新!成條路都唔難行,主要係石仔路,不過接近尾段有一條路就要係咁上樓梯,但到山頂你會見到搖籃山就係你對面!感覺成條路都舒服,平時少行山少運動的都適合!

由於時間同天氣的關係,我地只係夠時間行Ronny Creek n Dove Lake Circuit! 其他的路線簡介如下:
- Cradle Valley Boardwalk 2-3hours
- Ronny Creek to Dove Lake via Lake Lila 1 hour
- Ronny Creek to Dove Lake via Crater Lake 1.5-2 hours
- Marions Lookout 3 hours
- King Billy Walk 40mins

除咗行Dove Lake,我地仲去咗行King Billy Walk,呢條route就係酒店附近,食晚餐時再行下,繼續燃燒脂肪!呢條路主要係平路,少少上山位但都容易行!入到去好似入個森林咁,啲樹又粗又高!空氣非常好!啲樹都生沒青苔同地衣,相信呢到啲空氣一定好好!

King Billy Track
本來諗住可以住2晚wildness village,可惜嗰間第二日無位,我地迫住要轉呢間-Cradle Mountain Lodge! 呢間價錢貴但相對昨晚嗰間就無咁好啦!先唔講呢間無得BBQ,設備無咁齊,房間細都不在話下,仲要無電視機!唯一的優點就係佢比較近個山!但係如果你係坐shuttle bus的,呢個係第二個站,如果下面坐滿咗就無位啦!但如果你係駕車既,兩間酒店都只不過係2分鐘到車程!加上你點都先要去旅遊中心買票入場!所以我會選擇Wildness Village,self-contained cottage連BBQ同按摩浴池,都係HK$1,842.-至於Cradle Mountain Lodge就要HK$1,905.- (連早餐)

Hotel: Peppers Cradle Mountain Lodge
Website: http://www.cradlemountainlodge.com.au
Price: HK$1,905.56.- one night

Cradle mountain 係咩都無架,一係住嗰啲有埋BBQ的酒店,係入Cradle Mountain之前買定食材。一係就喺佢啲餐廳到食!第二晚就係佢嗰間Highland Restaurant! 不過超級失望!我地7點多去到,間餐廳明明仲有好多位,佢又話full booking要9:15後先有位!我地到9點再去,佢話因為過咗9點,得返main course同甜品,無咗個頭盤!咁book 嗰時又唔話比我地知!係呀幫你hold張枱但係無嘢食架啦,比佢地激死!

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...