2015年2月18日 星期三

塔斯曼尼亞-墨爾本之旅2015 - Day4 - 塔斯曼尼亞-墨爾本之旅2015 - Day1 - 與企鵝近距離接觸

February 17, 2015 (多雲間中天晴)
Cradle Mountain - Campbell Town - Ross City - Marine Farm -Freycinet National Park -  Bicheno 
今日一早起身,先係酒店食完早餐就出發啦!由Cradle Mountain去Campbell Town都要2個幾鐘,而且大多數都彎彎曲曲的山路,都唔可以開得快!其實主要係想去Ross City,不過都順路,所以先去Campbell Town食個下午!去咗間叫BurgerMe的餐廳叫咗個Fish Burger $9.5.- 加多杯Cappuccino$3.5.- 

Burger ME @ Campbell Town

之後再去Ross City! 睇啲blog話個Ross City都幾靚同埋魔女宅急變係喺間Ross Village Bakery拿到靈感!其實去到後我地覺得Ross City係一個好寧靜的城市,感覺好舒服!生活節奏都慢下來!每間屋隔離都有一片草地,有啲就養羊!不過嗰間Ross Village Bakery,除咗佢地仲用炭來焗包之外,就無咩特別啦!反而有一間叫Bakery 31,係郵局對面,就好多人啦。出名既係Scallop Pie, $7.95,如果外賣會平啲!明明係新鮮出爐,只係去架車拿隻叉返來就已經唔熱啦!不過味道都唔錯,咖哩餡,仲有好多隻scallop! 
Bakery 31 @ Ross City
Ross City
係郵局寄咗張post card比我個friend!post card$0.6.-郵資$1.95.-附近仲有一間賣二手嘢的鋪頭,入面有好舊的電話,打字機,舊的美祿同花街鐵罐都有得賣!其實嗰啲生晒銹的鐵罐真係有人買?
Oldies Shop@ Campbell City
另外經過有條穚就影咗張相!之後就出發去Marine Farm! 

Marine Farm 係Coles Bay,出名當然係海鮮啦!呢度啲生蠔仲平過之前係Hobart附近食的!一打都只係$15.-叫咗
- 生蠔$8/ 6pcs
- 焗蠔$12/ 6pcs
- Mussels$15/ one pack
- Tasmania Lobster $36/ half pcs 
雖然只係烚熟,但係都好鮮味!都唔洗上湯或芝士焗,我從來都無食過啲咁好味的龍蝦架!我覺得生蠔好味過焗蠔,因為蠔好新鮮,焗咗反而蓋過生蠔既鮮味!不過如果唔食得生蠔就無計啦!
Marine Farm @ Coles Bay
Freycinet National Park就係Marinie Farm附近,一條直路向前行多5km到!因為我地買咗Vehical Holiday Pass,所以可以直入停車場泊車!路線都係有長有短,任君挑選!最短條路線都要1.5小時,由停車場一直行到Wineglass Bay Lookout!途經Coles Bay Lookout!我地去嗰日天氣唔好,雖然無雨,但係就好大霧!成條路有好多暗斜位,同埋好多石級上山,我地快行約一個小時多就完成成條路啦!如果再趕的話可以去同Coles Bay就回頭,可以慳返20分鐘!不過如果天氣好Wineglass Bay的確比起Coles Bay更值得看!
Wine Glass Bay
快看完Wineglass Bay後就趕去Bicheno check-in啦!由公園出來再去Bicheno大約45分鐘車程!今次住一間Motel叫Silver Sand Bay!本來諗住住好啲,但好多間都full咗!最後簡咗間Motel!唔敢抱太大期望,話晒都係Motel呀!
到達泊好架車約7點到,再去搵reception,發現已經關咗門!第一樣諗到就係,死啦,咁我地住邊間房!第二個反應係,𠲖!門口有我個名既....寫住"Alice Room 35" 其實都唔係第一次比人放個名係門口!無法啦,個reception咁早就放工!入到去間房覺得都好正,雖然入面唔係好大,無裝修,但個露台一出就係對住個海!門口仲有枱,可以一面吃東西一面看日落!我住呢間叫Ocean View $130,非常超值!佢正正係海邊有成排屋,全部的露台都係對住個海!抵住!

Silver Sand Bay@ Bicheno
搬咗啲行李入來都已經730pm,我見台面有本叫Bicheno Restaurant,就係入面簡咗一間餐廳食!叫咗一個pasta同一個fish n chips! 我覺得味道麻麻,個炸魚啲肉有啲實同無咩味!用脆漿(buttered) 炸好味過用面包糠(crumbed)!另外個意大利粉煮到過咗頭,有啲淋!埋單$54.75

來到Bicheno,梗係要看企鵝啦!之前係low head join咗tour睇,係Bicheno就諗住自己去看,唔比錢join tour啦!之前問過酒店的人係邊個位可以睇到企鵝,佢答"No worries, they will come to you"之前係low head企鵝大約係9點就開始上岸啦!今日大約9點到就去海邊駁下啦!明明聽到好企鵝的叫聲,但係就睇唔到佢地係邊,等到成10點都無企鵝的蹤跡!心諗都應該睇唔到架啦,未返酒店囉。點知瞓到4am又比啲企鵝聲噪醒咗,發現有幾隻企鵝就企咗係我地露台個門口!原來,嗰個人講的係真架,佢地真係會來架!一早起身,聽唔到企鵝叫聲,只聽到雀仔叫聲,感覺好舒服!我地見到我地露台的樓梯位有好多企鵝毛,相信一定有個barrow係門口,但無論我地點睇都見唔到!啲企鵝真係勁,收得咁埋!
其車呢間酒店真係唔錯,我相信如果佢裝修下,應該可以賣貴一倍價錢!
Hotel: Silver Sand Bay
Room type: Ocean View AUD$130
























沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...