2015年2月22日 星期日

塔斯曼尼亞-墨爾本之旅2015 - Day8/9 - 大自然的鬼斧神工12門徒石

February 21-22, 2015墨爾本-大洋路12門徒石

今日一早去咗一間叫Culumus的餐廳食早餐!上網聽人講話呢間啲早餐特別啲,所以就去試下!叫咗一個Shakshouka,入面有2雙田baked egg,加啲茄汁,芝士再去焗,仲有少少孜然粉白味道!對我來講呢,或者係我自己唔鐘意食芝士,覺得味道太燶!

叫咗另外一個65/65蛋加茄汁豆,個蛋煮得恰到好處,蛋白同蛋黃唔會太生,滑到呢.....


Culumus Breakfast


Restaurant: Cumulus Inc.
Address: 45 Flinders La, Melbourne, Victoria 3000, Australia
之後再去DFO行咗一陣食個午餐,之後就出法去大洋路的12門徒啦!由市中心出發去12門徒,如果唔停同無行錯路的話,大約3個幾鐘就到啦!如果只係day trip,其車都幾趕!所以我地係port campbell附近住一晚,順便可以看埋日落同日出!

Set好咗GPS就開始出發,但係個GPS唔係好準,係咁帶我地行錯路!過咗Geelong之後,係咁喺到兜圈,又話有路,點知去到係屈頭路或已封路!最後行唔到大洋路嗰條路入去,個GPS點咗我地行條prince highway,再行小路入port campbell真係好蠢呀!搞到我地晒咗好多時間搵路,揸到個私機都發脾氣呀!

下次如果再要去port Campbell,應該輪入大洋路入口的的一個city! Kenette River!呢個地點都係我回程嗰日經過的地方!可以停一停,尋找懶洋洋的樹熊!一經過大洋路的入口,就會到Kenette River,泊好車後,你會見到好多人圍住啲樹係到望下望下,大家都係尋找緊樹熊的足跡!其實要看到樹熊並唔難,但要自找到就要落足眼力,皆因樹熊的顏色同棵樹好似,加上佢地一攬棵樹就唔會再動,而且有啲爬到好高,所以要自己找到,就要比多啲耐性啦!


離開Kennette River之後,就可以開始沿住大洋路走啦!成條路好長,會經過好幾個市鎮,有時間的話可以停下來看看!大洋路並唔係成條路都見海,有部分路段係樹森!大洋路主要經過以下地方:Kenette River (大洋路入口第一個地方) - Apollo Bay - Prince Town - 12 Apostles (境點)- Port Campbell - London Bridge (境點)- Peterbourogh

到達12門徒石境點仲要行一段路先會見到,第一眼見到啲12門徒石的感覺係,嘩!係咪真架,點解可以咁靚架!啲石比起我想像中大舊,所以感覺好震撼,好似一幅畫咁!到步時大約6點幾,可能係日落的關係,好多水氣,啲石頭比啲霧氣遮住!靚的程度實在難以用筆墨去形容,就算影相都影唔到嗰種震撼的感覺,一定要來看過先感受到!雖然長途跋涉,但包你一定唔會後悔來過!


12 Apostles (Afternoon View)

12 Apostles (Afternoon View)
今日8點到先日落,決定先買少少東西吃,到日落再來!出返去port Campbell有好多餐廳,簡咗間食pizza的!order後要等20-25分鐘先有,就問佢今日幾點關門,佢話last order 9pm!咁未諗住看完日落先來買,佢話一陣會好多人,叫我地先下單買,9點再來拿!一個大的海鮮pizza$25.-看完日落,回去途中開始行雷閃電又落雨,暗覺自己好幸運呀!回到pizza店,啲人多到嘔呀,可能又落雨,所有人都迫埋係入面!真的幸運一早已經order咗,只係等咗一陣就有啦!

回到12門徒石,開始日落啦,顏色開始多咗幾層,又有另一種感覺!霧氣依然存在,但係個天開始變得深藍,加上日落的紅紅紫紫色,影照住12門徒石,更覺壯麗!大自然的鬼斧神工就係好厲害呀!



12 Apostles (Sunset View)
講返12門徒的形成,其實係因為被海水長年累月的沖擊,石頭有啲慢慢脫離而形成的!雖然話係12門徒石,但係我地見唔到12舊!有啲已經抵受唔住海浪長年累月的沖擊,倒了下來了!所以呢啲咁自然的境色,好有可能有一日會消失啦!

係呢到,除咗12門徒石之外,仲有其他石頭,好似London Bridge,刀片石同Towards Cape Otway咁!全部都係大自然的奇景!好值得一來!


酒店今次我地住Port Campbell Holiday Park,原則上住呢間係因為我地無咩選擇,我地book酒店時已經無咩選擇啦,得返幾間可以簡,咁啱呢間仲有位,又唔貴未是但囉!正正常常一間酒店,有冷氣電視,連澡涼洗頭水,護髮素都有!係張床軟咗啲!不過整體來講都算可以啦!反正都係瞓一晚!Hotel: Port Campbell Holiday Park
Website: http://www.pchp.com.au/
Price: AUD110.- per night

第二朝決定要睇埋日出,一早530就起身,仲要趕住12點前出返去還車!真係趕到甩肺呀!日出的12門徒,沒有霧氣,成個景都清咗好多!但反而覺得有啲單調,無日落咁靚!日出並唔係12門徒那一面,係喺Towards Cape Otway, 那面,但當我地去到太陽都已經出咗,影相反而有啲背光感覺!







沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...