2017年8月12日 星期六

和歌山・四國之旅2017 - Day 14

2017年8月12日 (晴)

終於來到旅程的最後一日啦...開心的時間真係過得特別快...其實今日一啲目的都無,都係諗住係酒店附近行下,看下仲有無手信買!諗住都係坐BUS去機場,因為door to door,好似方便啲!票係要即日買架,但無分時間既...只要買咗票,到時上車就得架啦!車票就係酒店前少少個巴士站到買,大人一個¥1,200

今日唔知做咩嘢,一起身就已經超頭痛啦...去到買車票嗰到仲想嘔TIM...最後老公話係阿倍野嗰到有間massage做特價,叫我去比人按下,看下會唔會好啲...咁大個都係第一次係日本按摩JA!¥2,700按完,無咁緊,無再想嘔啦...本來想食搵食,但係今日係星期六,周圍都好多人,啲人11點幾就已經排隊等位食飯啦...結果搞完一餐,咩都食唔到...


話說我地等架LIFT落,但係搭咗架優先LIFT,原來係日本優先LIFT,真係會比有需要的人士用先架!首先,佢差唔多每一層都會停,停咗個渣LIFT小姐會行出去問有無人搭呢架LIFT呀!如事著,每一層都係咁...到有一層,有二個媽媽推住架BB車想入,但係LIFT入面又唔夠位...渣LIFT小姐就同LIFT入面啲人講,而家我地有人需要用呢部LIFT呀!你地唔趕的人可以坐另一架LIFT呀!另一架LIFT可以係邊到邊到坐...之後LIFT入面的人就開始移動...有需要的人就入到LIFT啦...就係咁搭呢程由11/F落2/F的LIFT都用咗我5分鐘有多啦!

最後只係喺食品嗰層買咗少少手信同炸雞就返酒店PACK嘢走人...

如果只係要買一般的手信,唔洗專登去Domestic Airline!去到國際線嗰面都仲有二間手信店可以買手信,價錢唔會比出面的貴好多...呢到竟然比我見到修護院八橋燒餅...京都名物,我好鐘意食,買咗一盒!

之後就比信信係候機地方放下電...佢好開心,一除鞋就係咁玩...我呢就利用呢個時間去拿水同沖奶!一起飛就比支奶佢飲,飲完...瞓咗...起碼有個多小時可以休息下啦! 下次再去玩就要買票啦...不過其實2個位,上三個餐跟本唔夠位...張枱跟本都放唔到...下次希望可以帶信信沖出亞洲...今次的旅程雖然有啲阻滯,但係總算圓滿結束啦...後日又要返工啦!

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...