2017年8月13日 星期日

和歌山・四國之旅2017 (總結・後記)

去過大阪N次,都係第去和歌山同四國,本來打算去北海道,但由於機票太貴,最後只可以去多次大阪..雖然帶住信信去旅行好辛苦,好多人都會話,佢自己都唔記得去過啦,帶佢去做咩...但係我地相信可能佢唔記得咗自己去過大阪,什至唔記得自己去過日本,但係係旅程中學過的嘢,信信係會記得既!佢唔會記得自己幾時去過動物園,但係會記得長頸鹿...

意外篇
(1) 去到日本第二日,架車就比人撞咗!仲要雞同鴨講!好彩撞我地嗰個人好...又幫我地報警,又幫我地打去保險公司同租車公司...好彩到最後都無咩事!
(2) 旅程去到一半,老公唔見咗個眼鏡...搵唔返!帶住信信去旅行,真係好多嘢拿,有時記得拿佢啲嘢又唔記得咗自己啲嘢....


行程篇
(1) 今次去足2個星期,但係都係覺得好趕!好似一落機就要趕去川湯...想係Birthday行多陣都唔得!有時去到一個地方,都無多餘時間可以慢慢行...下次每一個地方要留多幾日,PLAN一間酒店住2日,唔洗每晚都轉酒店!
(2) 行程計劃去貓島,但係最終都係上唔到船!如果下次去貓島要早啲去買飛...
(3) 四萬十都係因大雨最後咩都看唔到...

信信篇
(1) 見掣就燈掣lift所有開關製都要獅吼罵佢都聽唔到個掣同佢隻手指頭有磁石效應自動會痴埋
(2) 出門時會話行得鎖匙電話銀包
(3) 爸爸食早餐話出去拿啲生果信信話西瓜
(4) 我同爸爸商量緊聽日不如4點先去沙灘因為太陽收咗無咁曬信信話無所謂
(5) 比媽媽罵緊信信話Sorry媽媽唔好嬲我啦但係喺到玩緊我隻鞋
(6) 佢去廁所如果個廁佢覺得污糟野佢會話污糟唔鐘意無論你點抺佢死都唔會坐如果個廁所係乾淨佢會話好乾淨抺乾淨炆廁紙噤掣
(7) 咗支奶座得太耐凍咗照比信信飲佢話好凍加返啲熱水佢又話無味
(8) 爸爸穿起浴衣信信話爸爸好靚仔
(9) 自己走去沖廁沖完自己贊自己話叻仔叻仔
(10) 媽媽唱唱下歌信信話媽媽唔好唱歌啦
(11) 拿起件衫對住牆掉轉出來話疴完再叫爸爸疴wiwi
(12) 咩住信信行kick信信話小心
(13) 係日本成日講日本廁所好乾淨」,跟住又會話炆廁紙,噤製」一唔係就叫你「抺乾淨
(14) 我地睇緊個directory,佢指住個toilet signtoilet

 上次去完旅行,信信就學識唔係片片WIWI, 今次去完旅行,學識咗叫去WIWI啦...返到香港係屋企都唔會比片佢著,信信會自己叫去WIWI....不過有時都仲未分得清去POPO定WIWI....

洗錢篇 (HK$71,710)

Items%
Air Ticket 18%
Hotel34%
Meal9%
Shopping21%
Ticket1%
Transport14%
Others (Laundary, Post, Entry Fees, Insurance)3%

Transportation Breakdown (HK$10,529)

Items%
Bus2%
Car Rental66%
Ferry7%
Parking fees4%
Petrol5%
Toll14%
Train2%












沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...