2019年2月5日 星期二

鹿兒島之旅2019 (Day 3) - 菊池溪谷行山,白川水源泉水清澈可口


201925

民宿 > コメダ咖啡館 >菊池溪谷 > 上色見熊野神座 > 白川水源 > 勝烈亭> Diaso > 民宿

好多早餐店都係上下通嗰面,民宿呢面無咩嘢好食,咁既廚房就真係唔想煮多餐,行去上下通要20分鐘,又未必有位泊車,最後搵咗一間係䒧菊池方向的咖啡店!コメダ珈啡店係日本都有好多間分店,係叫咖啡送早餐的,所以選擇唔多,一係烚蛋,一係蛋沙律,一係紅豆!半片多士可以加jams或牛油。¥1,120(二個早餐,追加一雙蛋同包)

食飽出發去菊池溪谷啦,泊車同入口處在有200米的距離,但溪谷的入口係唔可以泊日車,所以點都要先行200米。本來可以圍住呢到行一個圈,大約1.5小時,但回程路最後一段封咗,所以行到一半就要折返啦。可能早上落過雨,地下有啲濕,入面啲空氣應該幾好,因為我見到有好多地衣,啲青台都生到成舊石都係緣色,真係好山中好水好空氣。本來半個鐘可以行完,但係拖住信信,結果行咗成個鐘!一路上信信仲話「我地係咪行山呀」

之後再出發口去上色見熊野神座,因為時間唔夠,所以只係行咗一陣就走啦!因為順路所以去埋白川水源,呢到有個泉眼,會不斷湧啲水出來,呢到啲水好清,而且可以自由帶走。如果無帶容器可以係出面嗰間鋪頭買。我地買咗個1L容器¥100啲水好涼好清甜!飲完之後我係到諗,其實佢話可以拿走啲水,但係無話過啲水唔洗煲就飲得!不過飲完一支,我地大家都無肚痛,啲水應該係好乾淨的😅

行晒所有景點都已經3點幾,下一站順路去草千里餐廳!可惜我地去到時,餐廳都已經關咗啦!就連下面個小cafe都關咗!最衰係,入一入去都要收我地¥410泊車費!

整來打算再去ASO farmland 但係怕時間唔夠,所以最後決定回程返酒店,沿途見到有咩食就食咩!可惜回程路上搵間7仔都無😅本來諗住可以行大路回去,仲諗住咁好既,咁少車,點知行行下先發現原來條大路已封,唔怪得咁少車啦!結果要行條迂回路回去!

不過回程路上經過西松屋同Birthday 仲有時間可以shop一陣!晚餐係勝烈亭食炸物,勝烈亭係熊本有2間分店,一間係上下通,另一間係南熊本店,我地去咗南熊本店嗰間,因為大得泊車!我對炸物本身興趣唔太,一來怕熱器,二來啲炸物通常都乾爭爭!不過呢間啲炸物一啲都唔乾,炸豬好淋,炸蠔仲好juicy,而且唔算太貴!叫咗個炸豬餐同一個雜錦set(炸蠔3隻,炸豬1件,炸蝦1)再追加3隻生蠔,埋單¥4,276

同一個場仲有Daiso,西松屋,Mori 藥店,食完仲可以係Daiso行一陣先返酒店!日本的¥108店真係好好行,質素唔差而且咩都有得買,行到關門先捨得走!呢啲炸物多數都係乾



沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...