2019年2月9日 星期六

鹿兒島之旅2019 (Day 7) - 巧遇不知火


201929

酒店 >上天草コース > 三角西站 > 不知火道之駅午餐 > 高千穗牧場 > 酒店

Check out問酒店啲人附近有無公園,佢地就教我地去呢個上天草公園!不過太大風,信信玩緊就唔凍,我地陪玩的就好凍!玩一陣,就要開始回程啦!

途經三角西站,就諗住停一停,順便睇下有無嘢可以食,明明看blog話三角西站有嘢食,但係竟然搵唔到!本來諗住駕車返去食鰻魚飯,不過返到去都已經成點,所以係中途諗住求其搵個道之駅食,誤打誤撞竟然去咗不知火。信信又瞓咗,就抱埋入去「不知火亭」食午飯,點知入到去個人竟然叫我地入去坐和式。咁樣信信可平瞓係到,我地唔洗抱住佢食,日本人真體貼!估唔到呢間餐廳又幾有水準¥3,380!完來入面係「不知火溫泉」和式個位原本係比人地浸完溫泉後休息的地方!食完就去隔離個道之駅買買「不知火橙」不知火最出名的。好似係橙同柑的混合體,味道酸中帶甜,好似橙的texture但係又好似柑咁好易meat皮!

本來諗住早啲返酒店,不過諗住順路去埋高千穗牧場先(對上一次來到已經閂咗門)去到牧場仲有半個鐘就閂門,拿拿聲去買牛奶布甸!啲布甸有啲yogurt味,個樣仲好靚!有士多啤梨,芒果同原味!除咗牛奶布甸,仲有好多其他手信可以買!

回程路上經過見到一群羊咩咩,就比信信去餵羊!我從來都未見過啲咁活潑可愛的羊,一聽到信信手上有食物,就係咁追住信信!爸爸叫信信「摸下佢啦!」佢話「但係我好驚呀!」跟住走咗老遠,頭也不回!啲羊真係好狼,係咁撞信信個心口!呢到餵羊真係好環保,比¥200可以擰一舊食物出來,係一舊餅入面放咗啲羊的零食,成舊都食得!一個膠袋都無!

最後呢間酒店都係溫泉酒店,都有私人風呂,最開心嗰個都係信信(又浸三次)呢間真係露天風呂,澡涼已經好挑戰,再出去時真係好凍,不過跳咗入去泉水之後真係好舒服!呢間啲水真係好大陣琉黃味,好似嗅蛋味咁!晚餐啲食物雖然唔精美,但味道都唔錯,仲送¥1,000比我係酒店消費!¥39,302一泊二食包私人風呂



沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...