2019年2月8日 星期五

鹿兒島之旅2019 (Day 6) - 竜宮酒店


201928

岡田珈啡 > Parco Shopping > 浜寿司 >宇土市CityMall > オイスター八ウス牡犡王 >港長部田海床路 > 御輿來海 > 竜宮

酒店出面就有間岡田珈琲可以食早餐,不過只有烚蛋!但係佢既麵包好鬆軟,食過咁多間,最好味係呢間!咖啡呢,開頭有啲酸,但係飲飲下又無咗陣酸味!¥1,800三個早餐連咖啡

回酒店Checkout後再去隔離Parco行一陣就出發去宇土市City Mall!行咗一陣就就決定先去浜寿司食午餐先!呢間寿司店真係好抵食,大部份都係¥90(平日)門口仲要用機械人會派飛拿位,日本真係勁,連派位個人都慳返!¥2,425

食飽,再去shopping mall到行一陣,雖然唔係好大,但係有間西松屋,有個YouMe Town,西松屋隔離就有個室內兒童遊樂場,不過入場前要先比錢入會!入面有個2層高的攀高架,所有機動遊戲完全任玩!其實我比較鐘意室外的公園,可惜天氣唔太好,無法子!信信最鐘意玩桌上氣墊球,對上一次同信信玩時,佢仲係咁推個波入自己嗰面,今次終於識得推入去爸爸嗰面!入咗,望一望上面,得分!露出真心的笑容!

爸爸同信信係入面玩時,媽媽就立即去隔離購物啦!呢間西松屋仲要做緊半價,不過好多都己經無信信嗰碼!信信大咗,已經無以前買得咁瘋狂啦!行咗一陣,好快就已經三點幾,又要出發去另一個check point!

來呢到最重要就係睇日落!不過之前要先去オイスター八ウス牡犡王食燒蠔!呢到食燒蠔平好多,天草燒蠔最好味!成間餐廳得我地一枱客,個伯伯好好人,仲教我地點樣燒蠔先啱!!成日睇唔過眼過來幫我地手!原來要反轉隻蠔來燒,燒到開咗口,或者聽到pop一聲,就可以嘗試打開,再反轉燒到離殼就食得!但有時燒咗好耐都唔開口,我地以為未得,伯伯就會過來幫我地手打開!哈哈!埋單¥3,650平過之前嗰間一半,仲有service

之後就出發去港長部田海床路同御輿來海看日落啦,不過都唔係好影到個日落!


看完日落就出發去竜宮,呢間溫泉酒店係咁多間最貴嗰間,¥49,980一泊二食包埋私風呂!信信超鐘意浸溫泉,食飯前浸一次,食完飯又一次,第二日check out前再浸一次!一話浸溫泉就除晒啲衫pat晒落地,跳咗入去浴缸後係咁係到唱歌,又照頭淋啲水落個頭到!真搞笑!


沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...