2018年8月14日 星期二

北海道之旅2018 (Day 12) - 札幌市內快閃遊

2018814 ()
上島咖啡 > Loft > 大戶屋() > 二條市場 > 三越 > 回酒店 > 串烏 > 大丸 > 地下街

今日一早已經開始落雨,所以只可以行下地下街!首先係上島咖啡到食早餐!呢間早餐店真係幾乎係必去架!咖啡無UCC咁好飲,但係有煎蛋同厚多士食完早餐就去咗行loft,一行就行咗個幾鐘

 
上島咖啡 \1,950

諗住去二條市場到食皇帝蟹,但係信信唔啱食,就先去大戶屋到食咗個午餐先行我地到咗時剛好無晒枱,等咗15分鐘先入得,叫咗食物又等咗15分鐘味道正常啦!

大戶屋 \3,130

 食完信信就好合作咁瞓咗,我地就行去二條市場食皇帝蟹啦!2隻腳到,\4100好似昨日抵啲囉可能昨日就來收工又落雨,人少!比起毛蟹,皇帝蟹的確係啖啖肉呀!不過我覺得唔夠新鮮!下次都係叫隻細的活蟹來食

回洒店路上剛好經過三越,入去買少少手信再回酒店休息一下返到酒店,信信就醒咗啦!仲要係張床到彈下彈下,想話休息下都唔得!大約5點又出發去食晚飯啦!

成日都心思思想食串烏,不過無非吸煙區,帶住信信真係好難食到!見時間尚早,應該未係咁多人咁早食晚餐就去食串烏啦!我覺得都好味,但略咸!我仲記得第一次串烏有個串飯好好味,而家已經無咗啦!

 


串烏\4,080
 
食飽就去返大丸買手信,呢到啲手信選擇好似好少咁,來來去去都去北菓樓,六花亭買完一路行地下街一路回酒店!

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...