2018年8月9日 星期四

北海道之旅2018 (Day 7) - 免費的神威之杜公園,美味奶油可樂蟹餅

201889()
神威之杜公園 > 自由軒 > AEON西 shopping > 西松屋 > sushi dinner

神威之社公園又係另一個放電的公園,重點係免入場!仲有室內同室外遊樂場!我地去嗰日陰天,應該一早落過雨,室內的繩網滑梯都有啲濕呢個公園室外的繩網其實好啱信信玩因為繩網的洞係正方形而且好細,就算唔小心隻友叉錯腳都唔會跌落地下可惜天氣唔好!最好笑係信信叫爸爸去玩一個滑梯,爸爸話唔得呀!Stuck咗係中間,信信即時話「我會好大力咁rescue你架麻!」佢講既Rescue原來就係一腳申佢老豆落滑梯!跟手自己滑埋落去!其實醒到爆,等爸爸滑完,抺乾咗自己先滑落去!

至於室內呢仲有一個兒童遊樂室,主要係木做成,爬梯上去仲有個空中繩網之前睇人地啲相以為個木波波池好大,入到去先知原來係咁細!重點係最入邊有幾層,好似迷宮咁!嗰啲洞大人跟本捐唔到入去!一個入口,就多個出口,佢入咗去,我地都唔知係佢會係邊個出口出來有一次佢捐左入去,爸爸突然間好緊張咁攞部相機叫我,跟住話「都唔知佢去左邊」原來信信係迷宮入邊蕩失咗路,爸爸係出邊聽到佢嘅喊聲,所以好緊張咁入去搵佢!抱咗佢出來,信信話自己「頭先蕩失路呀!佢話自己有問哥哥出口喺邊,我心諗人哋鬼知你講咩咩!


神威之杜公園
北海道旭川市神居町富沢125番地

去完神威之杜公園就去食自由軒,呢間鋪頭個位好隱蔽,停咗架車落地搵都行咗一陣先見到!間鋪頭好細11,我地11:30am去到都要等兩張枱!呢到出名就係一個叫做五郎SET,係一個奶油蟹肉可樂餅,同埋炸魚,不過最好味既係個湯!set有大有細,會錢都係差\400左右,分別在於個湯!大的個湯大啲同埋會多隻雞蛋!唔知係咪我太肚餓,覺得好好味!新鮮炸..粉唔太厚,湯夠熱又唔咸,好味!

自由軒
〒北海道旭川市五条通8丁目左2
大五郎set(2) \3,160

 食完之後就去AEON西店行下呢間AEON同昨日係旭川站隔離嗰間簡直無得比呀!呢到好行好多!比起之前嗰間大N倍呀!未去到AEON之前又見到間西松屋,又比佢吸咗入去!都係Birthday的衫靚啲!

呢間AEON真係咩都有,最重要係有家品店!最鐘意行日本的家品店,見到Tiger真空杯,又忍唔住買咗隻,新款都係\2,580平過香港好多呀!雖然日本都係象印比較出名,但係我唔鐘意象印入面係膠,都係tiger好啲!

 行行下又見到築地たご焼,又忍唔住走去排隊食!今次一定要堂食!可能我地同呢間嘢無咩緣份,本來諗住得1個人係我前面,應該好快到我!點知我前面2個人都係叫36,一次過掃晒雖然係咁,但係我都係想食少少嘢,行多陣先食晚餐!

係到行咗間Comma Ca同藥房,最重要係呢間AEON店搵到個大啲的紙箱行埋AEON間藥房,今晚可以先PACK緊啲嘢寄返香港先!

呢間AEON唯一唔好呢就係唔多餐廳選擇,最後食咗間平祿寿司,同上次嗰間比,呢間貴啲,唔係叫咗好多碟,都要\2,307.-

平祿寿司 \2,307.-

信信肚疴到今日終於無咩事啦!

沒有留言:

張貼留言

大阪玩雪之旅2019 (總結)

旅程總結 (1) 行程安排 總括今次旅程真係太趕啦 , 除咗頭尾基本上每一日都要 轉酒店 ! 湊住信信咁既行程真係太 C HU! 可以的同係一站停留 , 米字咁玩會舒服啲 ! 天氣呢不似預期 , 首先都唔係太凍 , 無雪 ... 好在對信信來講 , 真雪假雪都無...